Brain damaging editorial knockout

I was baffled to watch a very strange piece of television programming airing daily on the Global Network Television of Canada (at least it’s Montreal relay station). The name is TKO standing for Technical KnockOut. Co-hosted by a pair of over enthousiastic happy people, this « magazine-like » piece of crap TV manages to last up to 30 minutes on three sections of totally brain-dead pseudo tech information. It’s like reading an average all-audience gadget blog while skipping all the three-sylabus-and-over words. You couldn’t actually call it  informercial as it doesn’t directly warps you to the usual phone-sale mayheim but it definitely does not account as editorial information material. Does it run on product placement ? Is it just made of reused Lo infotech material ? Are we yet in the age of flat EEG TV ? Is there and audience for this ?

0 Responses to “Brain damaging editorial knockout”



  1. Laisser un commentaire

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s





%d blogueurs aiment cette page :